bilder

det blev en riktigt lyckad kväll och jag hade jätteroligt. fast det blev inte direkt en tjejmiddag för det kom lite killar och hälsade på, men det var bara trevligt :)


denize, jag, marie och linda


linda och jag


marie och jag


haha, jag och marie


jerry och jag


marie, linda och malle


malle, denize, marie och linda


marie


haha, jag och marie dansar xD (och jag sjunger, det är därför jag ser så konstig ut)


malle, jag, marie och linda


hahahhaha, kvällens härligaste bild xD


denize, jag, marie och linda


marie, jag och malle

fler bilder finns på marie almstedts facebook :)
och jag har inte fått bilderna från mella heller satt jag kommer säkert lägga upp fler :)

Kommentarer
Postat av: marie

HAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA !

kolla mina ögon, omg ! ahahaha

2010-03-13 @ 18:37:24
URL: http://mariealmstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0