dagens inköp

hejsan svejsan. idag efter skolan så gick jag och tjejerna till torget för att jag skulle köpa kläderna som jag kollade på i lördags på datan.
linnet som jag hade kollat på på h&m fanns inte men det andra köpte jag + ett till linne. man jag tror faktiskt att jag ska lämna tillbaka i alla fall en utan tröjorna. känner mig inte riktigt nöjd...
vad tycker ni?

ett slappt vitt linne, bra att ha till sommaren!

en blå/vit tröja, har dock vikt upp den eftersom att det ser ut som ett nattlinne annars..

lika dan som den över fast svart/vit. tror att jag ska lämna tillbaka den här..

sen köpte jag även några små vanliga silverörhängen på guldfynd. kan vara bra att ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0