skolan

godmorgon..
ville inte alls gå upp i morse, ville bara ligga kvar och gosa med älsklingen, menmen. det va bara att kliva upp och ta sig till skolan. slutar tio över fyra också och det göra det inte direkt bättre..

nu sitter jag och försöker samla information om någon stresshanteringsmetod men det går inte skitbra. tror att jag ska skriva om spa men jag hittar typ ingen information. suck, har hur mkt arbeten som helst..
nej! nu får jag sluta klaga, haha. igår åkte jag ju till solna med robin, patrick och rikard. då passade jag på att klacka om mina stövlar, det behövdes vill jag lova! sen köpte jag även årskort, tack för pengarna mor och far :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0