sola

hm, kollade runt på lite olika ställen där man kan sola. har ju ett gym med solarium precis här där jag bor, men dom har inget lås satt jag kan aldrig gå dit själv. inte skitkul och ligga där halvnaken om någon skulle komma in liksom.
sen kollade jag upp vad det var för nått som låg i bromma, och det verkade faktiskt ganska bra. men väldigt dyrt. det billigaste kostar 2.50 i minuter. vilket blir 75 kr för en halvtimme. på gummet kostar det liksom 39 kr för en halvtimme. men det kanske är värt det..

någon som har solat där och vet om det är bra (?)


Kommentarer
Postat av: linda

jag har solat i bromma om du menar det som ligger typ andra sidan vägen mittemot systemet tyyyp :P?? det är bra. men finns lika bra för billigare :p

2010-03-31 @ 19:21:16
Postat av: lotta

aa, aha vet du vart? :)

2010-04-01 @ 19:21:19
URL: http://lottag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0