yesterday

gårdagen var ganska rolig förutom att det va en riktigt dålig match. men annars hade vi roligt, jag i alla fall :)
vi tog kvart i 11 bussen in till solna där vi satt och väntade på att spelarbussen skulle komma. när den hade kommit så stack vi till solna och käkade och efter det så gick vi tillbaka till råsunda och kollade på matchen.
bredvid mig och robin stod det en kille som hade down syndrom, och jag höll på att dö av garv. haha, det var riktigt roligt!
efter matchen åkte vi hem till patrick och dog, vi var helt slut.

idag har jag bara varit i skolan och sen varit hemma och pluggat. har ganska mycket i skolan just nu men det är inte speciellt svåra saker satt det går fort, vilket är väldigt skönt!
får se om jag tar mig någonstans ikväll...beror på om älsklingen ska ut eller inte. men det verkar inte som det :(

älskling<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0