1 maj

Godmorgon allesammans!
hade ni en rolig valborg? det hade inte jag..
dagen började med att jag, älskling och jerry åkte um. sen gick vi hem till mig och då kom marie också. efter det åkte vi hem till robin för att han skulle duscha och grejer. sen åkte vi till stenhamra och träffade alla andra. vi skulle typ ha grillat hos patrick men det blev inte så satt vi hamnade på pizzan istället. Efter att vi hade ätit så gick vi hem till patrick och satt där en stund. sen drog vi till stenhamraskolan där det kom yttligare lite folk. sen drog alla till stenbrottet och sedan ner till brasan en stund. sen stack alla till badet och då vart det så tråkigt satt jag och älskling drog hem. då va klockan bara 20 i 11.
satt tyvärr va det en väldigt tråkig valborg..och det vart ju inte bättre när det regnade också :(


brasan


markus


folk


jag och älskling


marie och jerry


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fixa en bättre Valborg då

2010-05-01 @ 12:52:41
Postat av: marie

så dålig var den inte tycker jag, segt att vi inte kunde vara inne iallafall<3

2010-05-02 @ 19:50:52
URL: http://mariealmstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0