16 maj

så, nu har jag bara lite av VG-delen kvar och jag är helt slut i huvudet satt jag väntar lite med det. juste, skulle berätta om dom senaste dagarna:


  • Torsdag - vaknade upp hos robin, va där ganska länge och tittade på tv och bara myste. sen stack vi till stenhamra och va hos lillen. sen gick vi ut och spelade lite fotboll. sen när dom andra stack hem till jonas för att meka med hans fyrhjuling så åkte jag, jim och robin runt i bilen och gjorde typ ingenting och sen stack vi hem.
  • Fredag - vaknade upp hos robin (som alltid), tittade på tv och bara slappade. drog till stenhamra och gjorde lite olika saker där. sen på kvällen åkte han, jag, lillen, jonas och patrick (i robins bil, sen var det flera bilar som åkte) till stan och åkte runt och kollade på olika bilrace, det var faktiskt ganska roligt. mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara. vart lite tråkigt i slutet bara när vi åkte runt och gjorde typ ingenting och man började bli trött.
  • Lördag - lillen ringde och väckte oss klockan tio för att det var så fint väder, så vi gick upp och stack till stenhamra. där var vi nere vid badet och solade och vissa försökte bada men vågade aldrig, sen spelade vi lite fotboll, fast då låg jag och solade och sen stack vi ner till badet igen. efter det åkte vi hem till jerry och hämtade honom och sen till jim och hämtade pengar sen drog vi tillbaka till stenhamra och handlade eftersom att vi senare på kvällen skulle grilla hos jerry. kvällen vart riktigt lyckad och jag hade riktigt kul. vi åt (bra gott!), spelade twister och rökte vattenpipa. sen vid typ halv 11 så drog vi hem till lillen och sen spalde dom lite fotboll.
  • söndag- idag har jag bara varit hemma hos robin och tagit det lungt, sen skjutade han hem mig för att han skulle hem till sin farmor och äta middag.

men nu ska jag äta med mor min som precis kommit hem från halmstad, lägger upp lite bilder från gårdagen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0