17 maj

hejsan allihopa. sitter hemma och funderar på om jag ska börja med mitt vg/mvg arbete i ulsen. tänkte liksom passa på och göra det när jag ska vara hemma hela kvällen och till och med sova hemma! ovanligt va? haha, älskling ska nämligen till sin far satt då får jag lov att sova hemma.

menmen, idag hade jag bara en lektion. Sen åkte jag med marie och Linda till solna och kollade på jacka och skor. hittade faktiskt ett par som var helt okej som jag skulle kunna tänka mig :)

snart ska jag och mor åka och fixa naglarna också, bra skönt. är riktigt jobbit när dom är trasiga satt håret fastnar i dom hela tiden.

fast vet inte om jag ska ha svarta eller vita...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0