25 maj

sådär ja, nu har jag tittat klart. ruskigt bra film!
iaf, för någon vecka sen hittade jag och linda en lapp i bromma där det stod om ett kvälls/sommarjobb.
satt vi hörde av oss till honom och fick prova på att jobba. vi skulle gå runt i områden och sälja saker.
satt igår så åkte vi till alvik för att möta honom. vi va där 5, då skjutasde han oss till ett ställe och visade vart vi skulle gå. satt vi började och sålde lite påsar då och då. sen vid tio över sju så träffade vi honom igen för att han skulle se hur det hade gått och skjutsa oss till ett nytt ställe. där gick det jättedåligt och vi sålde nästan ingenting. vi började bli jättetrötta, törstiga och irriterade. sen när klockan var kvart i nio så satte vi oss och väntade på en bänk och sen kom han och hämtade oss. då hade jag och linda sålt för 1200 kr tillsammans. så satte vi oss i bilen och han började räkna hur mycket vi hade sålt och hur mycket han skulle ha av det. sen tog han pengarna och skjutsade oss tillbaka till alvik. där kollade jag och linda hur mycket vi hade kvar av dom pengarna vi hade tjänat ihop... 230 kr...TVÅHUNDRATRETTIO KRONOR, ATT DELA PÅ! helt jävla dumt i huvudet om jag får säga det själv. satt jag fick hunda kronor av att gå runt och jobba i fyra timmar. helt sjukt asså!

Kommentarer
Postat av: Ero Soumivouri

Riktigt skön timlön!

2010-05-29 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0