4 november

det blev ingen tjejkväll igår för jag träffade amer på väg dit satt han följde med hem till alexandra och sen blev det spelkväll ist. som vanligt så gick det jättedåligt för mig, haha har väl tur i kärlek ist (a). men jag vann faktiskt på en sak och det var neger och president *stolt*, har typ aldrig gjort det förut!
idag har jag i alla fall först varit med alexandra eftersom att jag sov där, sen åkte jag hem och gick ut med hunden och sedan bar det av till stan där jag träffade michaela mann. vi letade igenom typ hela stan efter skor och jacka. hittade inga skor men jag hittade däremot en jacka som jag blev helt kär i, tyvärr fanns den inte i min storlek. fast jag får väl skylla mig själv när jag är ute så sent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0