18 oktober

har precis suttit och tagit itur med matten, hade riktiga problem med det för jag trodde att jag fattade hur man gjorde men svaren blev hela tiden fel. men nu har jag tittat igenom förklarningarna ordentligt och nu vet jag exakt hur man gör! har prov på torsdag satt jag kände att det kan vara bra att veta hur man gör då..haha.
snart ska jag ta itur med lite svenska och mina praktikuppgifter också. gillar att börja på saker i tid satt man inte sitter i sista sekunden med allt som jag brukade göra förut.

sen ikväll ska jag hem till patrick och titta på "paradise hotel", har ju missat dom första avsnitten för jag har inte ens tänkt på att det har börjat, men igår så såg jag det på reklamen och bestämde mig att jag skulle börja titta nu. 
älskar verkligen program där folk gör bort sig själva som just "paradise hotel" och det nya programmet "kungarna av tylösand". sjukt roligt att titta på! men det bästa programmen av alla i alla tider måste ju ändå vara "BIG BROTHER", haha. det var helt sjukt va jag följde det programmet, missade fan inte en sekund. riktigt synd att dom slutade sända det, skulle bli överlycklig om dom började igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0