3 oktober

Gårdagen var riktigt rolig, tyvärr blev den förstörd av  ett gäng tjatande killar som fick mig att tappa all lust satt jag åkte hem ganska tidigt. vi var i alla fall först hos maries tjejkompis och "förade" lite, fast det var meningen att vi skulle vara där hela kvällen men vi var tvugna att dra satt vi drog till en kille i närheten. där satt vi och pratade och hade riktigt trevligt. sen drog jag hem vid typ halv ett när dom skulle vidare igen.

idag var vi på derbyt, för er som inte vet det så slutade det 2-1 till djurgården. lite tråkigt men det var en ganska roligt match och jag tyckte att dom spelade helt okej i början, i alla fall till skillnad från vissa matcher.
snart ska jag äta lite smarrig kinamat, har inte ätit sen i morse satt är riktigt hungrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0