12 september

godmorgon!
igår blev det inte så att jag var med bara emelie och miccan. vi åkte ist tillsammana med lillen och jim hem till thomas bror där thomas och robin var. vi hade jättetrevligt, sjöng singstar och spelade kort. det kom även lite annat folk också satt det var riktigt kul! :)
när vi skulle därifrån så tog vi bussen typ två stationer och sen gick vi därifrån till brommaplan och det var inte alls så långt som jag trodde!

nu sitter jag och väntar på att älskling ska ringa. han ska kanske åka och köpa cross idag, men om han inte ska det så ska han komma hit, annars ska jag nog åka till patrick som kom hem igår :)


lillen och miccan


lillen, miccan och jim


robin, miccan, emelie och thomas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0