15 september

ååh, är så sjukt trött satt jag vet inte vart jag ska ta vägen. det där med att jag skulle få sovmorgon va ju bara bullshit! robin berättade ju aldrig att han började tidigare än vanligt satt vi åkte från honom redan vid 7 i morse. han släppte mig till globen och så tog jag tunnelbanan till alvik där jag mötte malle.
inte skitkul att jag går till kvart i 4 idag också, har verkligen ingen lust med det! menmen, det finns inte så mycket man kan göra..

idag har jag ingen aning om vad ska göra, älskling ska typ på hockey om dom får tag på några biljetter annars hoppas jag på lite hemmamys med honom :)
annars funderar jag på att åka och träffa alexandra, men hon verkar inte förstå innebörden med att ha en mobiltelefon -.- haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0