17 september

har precis kommit hem från skolan men ska snart dra igen. ska som sagt klippa mig idag klockan halv 4. efter det vet jag inte vad jag ska göra, men ska i alla fall vara med älskling så får vi se vad vi hittar på..

imorse när jag tog bussen från robin så gick den sönder efter typ två stationer satt jag fick stå där i en halvtimme och vänta på nästa buss, jävla sl asså! kom över en halvtimme försent tack vare dom. fast jagmissade inget viktigt som tur va :)

igår åkte jag till patrick som sagt, miccan följde med också. där umgick vi med honom och saga och så tittade vi på idol. riktigt underhållande program måste jag säga men shit va mycket reklam det var. helt sjukt!
när miccan hade åkt och jag va kvar phc väntade på robin så lekte jag med saga och så fixade hon mitt hår, haha riktigt söt unge det där asså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0