2 september

suck, blir ju riktigt deprimerad när man måste börja skriva september.. hösten är ju verkligen påväg nu i alla fall. det är typ 5 grader på morgonen när man går upp.
idag har jag haft en ganska skön dag trots att jag fick gå upp supertidigt. började liksom åtta med två och en halv timmes matte b. men idag gick det relativt fort, jobbade med en tjej i min klass som heter elin och vi fick verkligen in snitsen på det vi gjode satt vi vart klara med allt. riktigt skönt faktiskt! :)

snart ska jag gå till bussen och åka ut till landet, eller aa.. ännu mer landet. ska faktikst åka ändå ut till älskling. satt framför mig har jag en 45 min lång bussresa, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0