20 spetember

hejsvejs!
har typ inte gjort någonting på hela helgen, mest umgåtts med älskling vilket jag har gjort idag också, blev tyvärr ingen solning med marie. vi får ta det någon annan gång i veckan.
nu sitter jag hemma med robin och jerry. vi ska nog snart dra men jag har ingen aning om vart.. dom där grabbarna är inte skitbra på att planera -.-  haha

juste, i fredags gjorde jag faktiskt nått lite annorlunda. jag åkte limosin! :)
fredriks granne behövde någon som körde hans limmo, och då fick robin det jobbet och så följde jag med. satt vi skjutsade in honom och några av hans kompisar till sumpan och sen åkte vi runt i stan med den där. inte jättekul men ändå lite annorlunda..


jag och älskling hos rikard i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0