23 september

idag har vi haft idrottsdag. vi hade stadsorigentering satt vi "sprang" runt i stan i 1 tim och 45 min. blev klarar rätt snabba alltså för vi hade 3 timmar på oss, men det var skönt för då kunde vi sätta oss och äta i lugn och ro..

efter det så var jag lite med älskling, rikard och jerry. sen stack jag hem till linda där hon och marie va.
vi fixade lite inför i morgon, åt tacopaj och sen gick vi till vällingby och shoppade lite också, fick med mig en hem riktigt söt bh, sköönt!
sen ville jag köpa ett jättesött linne, men vet inte om det var värt pengarna nu när jag har så dåligt av sånt.. lägger upp bild sen :)


jennifer, linda och marie


jennifer, linda och marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0