28 september

har klarat en hel praktikdag idag. riktigt meningslöst känns det för man gör typ absolut ingenting. har bara gått runt i klassrummet hela dagen och sista lektionen så skakade typ mina knän och jag var helt död i hela benen, inte jätteroligt...
efter praktiken åkte jag i alla fall hem till Linda där hon och marie var, alla var typ lika döda (även fast dom inte hade varit på sin praktik!) satt vi satt bara i sängen och typ snackade och satt lite vid datan. sen stack vi till dansen. helt sjukt va dom där lektionerna går fort asså..

menmen, just nu sitter jag och följer derbyt mellan AIK och DIF på aftonbladet.se, inte jättespännande och sitta och titta på det när det bara står vad som händer, men man blir ju i alla fall uppdaterad. just nu står det 4-2 till AIK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0