30 september

gud va tiden går fort, tyckte inte att det var länge sen jag skrev 30 augusti på rubriken..
iaf, sitter i skolan och håller på och dö av trötthet. hade prov i matte B klockan 8 i morse och det var inte skitkul. plus att jag vet inte ens om jag blir godkänd för jag tyckte att G-frågorna var skitsvåra, men VG och MVG-frågorna var ganska lätta..konstigt!
men det kanske är bra att jag åkte så tidigt för det verkar ju vara helt kaos på gröna linjen..
snart ska jag in på lektion igen och ha lite mer matte, sen ska jag tillbaka till praktiken och gosa med ungarna. det börjar faktiskt bli bättre och bättre men det är fortfarnade lite långtråkigt.
jag hade planerat att man skulle få gå när man var klar med provet men tydligen inte, satt jag kommer missa lunchen både i skolan och på praktiken ochjag åt inget i morse heller... tur att dom äter mellis i alla fall.

nej nu ska jag bege mig mot klassrummet igen. byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0