9 september

idag har jag haft en riktigt trevlig dag. först va jag i skolan som vanligt och sen åkte vi på studiebesök i gamla stan. inte jätteroligt men ändå ganska intressant. dom filmade oss när vi var där för att göra en sorts reklamfilm och den där utställningen. kan lägga upp den sen när den kommer ut om jag kommer ihåg :)
sen följde jag med linda och michaela till stan och där träffade jag carro! jätteroligt att träffa henne igen och vi hade jättemysigt. gick runt i affärer och sen fikade vi också. hade verkligen mycket att prata om! :)
fick även med mig ett par skitsköna och snygga jeans! tack till min underbara mamma som betalade hälften! :)

ska snart åka hem till robin, men först ska jag bjuda på lite bilder från dagen..


jag och carro


haha, carro hittade en rosa jacka som hon ville ha och jag är inte förvånad..;)


mina nya byxor, och även kvällens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0