dagens fråga..

har ni varit med om att ni går upp på morgonen och känner vilket uselt humör ni är på och sen helt plötsligt så har det ändrats av något tex en sak eller en person?
exakt det hände för mig nyss! gick upp och kände att jag bara ville gå och lägga mig i sängen igen, går ut i hallen och tar upp posten, öppnar ett kuvert som är till mig och så vipps...är man på SUPERBRA humör! :)

kan ni gissa vad som stod i kuvertet? ;)
den som gissar rätt får en länk i bloggen, om ni också bloggar såklart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen bryr sig

2010-09-21 @ 11:06:15
Postat av: Marie den bästa

Du har antingen fått körkortsgrejen eller besked om att du är könssjukdomsfri ! :d hahaha <3

2010-09-21 @ 13:40:51
Postat av: Anonym

wooho, en länk av lotta!!

2010-09-21 @ 21:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0