cha cha bloggen !

Chaaaaa amir här :)

Jag sitter här i skolan och ska försöka komma på något att skriva om i vår fina tidning !
I och med att jag är en sån himla snäll kompis så har jag gett ut båda mina ämnen som jag har kommit på så nu sitter jag här helt utan.. *suck* men men sånt man får leva med i det här orättvisa samhället..
Lotta är en egoist och sitter nu och bara tänker på sig själv.. jätte kul verkligen!
FUCKFACE

Nu ska ni få lite bantningstips !

En chailatte innehåller lika mycket kalorier som en chailatte ! USH
Då kan ni förstå varför lotta ser ut som hon gör ;) haha skoja

Nu måste jag nog ta och jobba lite innan alla får damp på mej :)
puss puss vi ses en annan gång om Lotta vågar låta mej komma in här igen !



Lotta och jag goes crazy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0