i´m back

hejhej, borde skämmas för att jag har varit så dålig på att skriva men jag har faktiskt en riktigt bra anleding. Robin fick sin lägenhet satt jag har flyttat med honom till hornstull och vi har inget internet än, därför sitter jag bara vid datorn när jag är i skolan... men jag overlever eftersom att jag köpt en ny telefon, en iphone! äntligen sitter jag och hålla på med robin hela tiden, haha.
det är många fler saker som har hänt som tex:

Jag har fyllt år, 18 barre för fan! :D
Jag har varit på kryssning, jävligt roligt!
Jag har varit på mitt första krogbesök :D
Jag och robin har varit tsm med robin i över ett år, 14 månader idag :)


det var i alla fall lite utav det som har hänt..
nu sitter jag i skolan och utnyttjar internet lite. Har ju bara en lektion på måndagar satt det är riktigt skönt. snart ska jag promenera hemåt till hornstull och sola. sedan blir det nog att storstäda lägenheten för det ser rent av förjävligt ut...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0